top of page

מסיבת די לדואה ליפה?

פעם נוספת דואה ליפה מסתבכת עם המעריצים. בפעם הראשונה הביעה את דעתה האנטי ישראלית והפעם, טוב הפעם היא לא עשתה שום דבר שקשור אלינו.


בתמונה: דואה ליפה. קרדיט ל:Justin Higuchi
בתמונה: דואה ליפה. קרדיט ל:Justin Higuchi

לפני כחודשיים דואה ליפה הרגיזה את מעריציה הישראלים כששיתפה פוסט בחשבון האינסטגרם שלה אשר אחריו עוקבים יותר מ-48 מיליון משתמשים. אותו פוסט כלל מספר תמונות בהן מוצגות חיילי צה"ל לצד צעירים פלסטינים פצועים ומלל אנטי ישראלי, אבל זה old news. מוקדם יותר השבוע הזמרת העלתה פוסט נוסף בעל דעות פוליטיות, אבל הפעם ללא קשר לישראל או לעם היהודי. ללא קשר ישיר לפחות. בפוסט ששיתפה מופיעה מפת אלבניה בגבולותיה המורחבים ועליה דמות הנשר הדו-ראשי המופיע על הדגל האלבני והכיתוב "au•toch•tho•nous adjective

(of an inhabitant of a place) indigenous rather than descended from migrants or colonists"

אשר משמעותו "מקומיים": "תואר (של תושבי המקום). ילידים ולא צאצאים של מהגרים או מתיישבים".




אבל מעריצים רבים וביניהם לא מעט ישראלים שכבר כועסים מהפוסט הקודם בלבלו את הנשר עם עיט הרייך ששימש כסמלה של גרמניה בתקופת שלטון המפלגה הנאצית וכעת מאשימים את דואה ליפה בתמיכה בנאצים ברשתות החברתיות תוך שיתוף התיוג #dualipaisoverparty.


חלילה שאני אגיד למישהו למי להאזין ולמי לא במיוחד כשזה מושפע מנושאים כמו אידאולוגיה, אמונה ודעות אישיות. אבל אני כן חושב שכל עוד השיר שמאזינים לו הוא לא מציג או מעודד אידאולוגיה שסותרת את אידאולוגית המאזין, אין בכך שום דבר רע. אני לא רואה סיבה להחרים את דואה ליפה על כך שהיא מחזיקה בדעה שונה משלי. השירים שלה עדיין טובים ועדיין אפשר להנות מהם למרות הכל.


23 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page