top of page

הפרסומות הכי אהובות השבוע

פרטנר 5G:

הזמר והשחקן אלישע בנאי בפרסומת לקבוצת פרטנר לשירות Partner 5G. הרבה מאוד שנים חלפו מאז הצילומים לפתיח של הסדרה ששודרה אז בטלוויזיה הלימודית – Here We Are ללימוד אנגלית. הגרסה החדשה של אלישע בנאי מזכירה קצת כמה דברים השתנו מאז בתל אביב. נוסטלגיה כמו שאנחנו תמיד יודעים היא משהו שתמיד שעובד בפרסומות. כאחת המדינות היחסית בודדות בעולם שמפעילה ומפתחת את טכנולוגיית הדור החמישי יהיה משמח להראות פרסומת כמו זאת למדינות אחרות שיראו שלא אכפת לנו רק מהטכנולוגיה החדשה, אלא גם מרמת ההשקעה בשיווק שלה. אבל עכשיו נשאלת השאלה "האם אייל קיציס כבר אאוט"?

חוויה בעוצמה שלא הכרנו קודם. קרדיט: ערוץ ה-YouTube של פרטנר

וההשארה? היא הגיע מכאן. קרדיט: כאן חינוכית


הוט: "חוק החמש":

רגע לפני שהחגים נכנסו, חברת HOT עלתה לטלוויזיה עם פרסומת חדשה בכיכובה של הפרזנטורית גל גדות המציגה את "כלל ה-5". השקעה רבה ניכרת בהפקה של פרסומת כזאת אך לפי התגובות שמתרוצצות ברשת נראה כי לא משנה כמה הוט תשקיע בפרסומות שלה, המסר פשוט לא מצליח לעבור, ולקוחות HOT ימשיכו להיות מאוכזבים מהשירות ומתקלות. אך מנגד, אין ספק שהוט מנסה בשנים האחרונות להחזיר את אמונו של ציבור הלקוחות.

קרדיט: ערוץ ה-YouTube של הוט


"יפה לי בבית" של ACE עם רותם כהן:

אז אייס בחרו שוב ברותם כהן לקמפיין החדש ושוב הפכו פרסומת לשיר ספרדי קליט. אז רותם כהן נמצא בבית שלו...טוב, לא שלו, אלא בבית שאייס בנו לו. הפרסומת החדשה לא מתמקדת במוצר מסוים שאייס מנסה לקדם והאמת זה כייף יותר כי מדובר ממש בשיר שהייתי שמח לשמוע אותו בפלייליסט של גלגל"צ. בתקופה האחרונה כולנו עושים את מרבית הדברים מהבית והפרסומת הזאת באמת ממחישה זאת.

קל לשדרג את הבית... קרדיט: ערוץ ה-YouTube של Ace


אלונית: "זה מיני סופר":

במבט ראשון זה כנראה כאילו התחיל עוד פרק של הסדרה "קופה ראשית" בכאן 11, אבל לא. מדובר בפרסומת לרשת חנויות הנוחות "אלונית" של תחנות הדלק דור אלון. ראמזי שלנו מתיישב מול המצלמה אל מול ראיון ממש כמו בקופה ראשית ופשוט הוציא את המשפט שנתפס אצל הרבה אנשים "בייבי עגלה שזה כמו עגלת סופר, רק במיני. מיני סופר". פרסומת מצחיקה שאי אפשר להיות אדישים אליה (לפחות לא מי שצופה הדוק בקופה ראשית).

מיני סופר! קרדיט: ערוץ ה-YouTube של דור אלון


מנוי פיס:

עם אחוזי אבטלה כל כך גבוהים בימים אלו לא פלא שהישראלים מחפשים ניסים. אישית אני לא הייתי יושב וממתין לזכות באיזו הגרלה אבל בפרסומת הזאת ערן זרחוביץ' ממשיך להצחיק אותנו בפרסומת למנוי פיס. אבל אם נשים לשניה את הצחוק בצד, נראה שמפעל הפיס מעדיף להשקיע במיתוג ובשיווק של מפעל הפיס בקרב לקוחותיו ופחות להבהיר או להדגיש את הסכנות הכרוכות בהימורים. נכון, האותיות הקטנות מכסות אותם מהבחינה המשפטית, אך במידה והיו יוצאים בקמפיין משולב – התוצאה הייתה עשויה להניב אהדה גדולה יותר והד תקשורתי.

אז לא משנה מה מי מו? קרדיט: מפעל הפיס



*הכותב הינו סטודנט לתקשורת בשנה ג' במכללת עמק יזרעאל*

87 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page