top of page

המלצת צפייה - להרוג את איב

שיר אשר


להרוג את איב היא דרמת מתח בריטית מעולה מתובלת בנגיעות של הומור בנקודות הנכונות בהובלתן של ג'ודי קומר העולה ("יומן השומן", "הנסיכה הלבנה") וסנדרה או המעולה ("האנטומיה של גריי", "סטריפטיז באיגואנה הכחולה") שזכתה לשבחי המבקרים לצד זכיות ומועמדויות בטקסי פרסי הטלוויזיה בשנים האחרונות כמו הבאפט"א לטלוויזיה ופרס גלובוס הזהב, גם עבור הסדרה וגם עבור שתי השחקניות הראשיות. אבל למרות זאת, נדמה שהיא די חמקה מהרדאר של הצופים בישראל וחבל.


איב היא סוכנת זוטרה בסוכנות הביון הבריטית שמעבירה את רוב זמנה בביצוע עבודות משרדיות משעממות מאחורי השולחן שלה ובהחלפת ארוחות צהריים עם האחראי הישיר שלה. יש לה מוח חריף שחושב מחוץ לקופסא הקטנה שהממונים היהירים שלה מתעקשים לחיות בה והמון זמן פנוי בשביל להתעסק בדברים שהם לא עניינה, כמו למשל לעקוב אחר ידיעות שעוסקות ברציחות של אנשי הון ופוליטיקאים ברחבי העולם. על פניו נדמה שאין ביניהן קשר אבל איב בטוחה, ובצדק, שהן קשורות אחת לשנייה. את כולן ביצעה וילנאל. למה? מי מפעיל אותה? למי יש אינטרס להפטר מכל האנשים החזקים האלה? את זה כבר תצטרכו לגלות לבד.


להרוג את איב - תמונה באדיבות יח"צ HOT
להרוג את איב - תמונה באדיבות יח"צ HOT

וילנאל היא רוצחת שכירה צעירה ואינטליגנטית שאיש לא תפס עדיין. היא קצת פסיכופתית, קצת משוגעת, יש לה הומור שחור, נטייה מינית לא ברורה, חוש סטייל מאוד מפותח, מגוון דרכים יצירתיות להרוג מישהו ולהתאים את הרצח במיוחד בשבילו, והכי חשוב היא אוהבת את העבודה שלה ולא באמת מעניינות אותה הסיבות שבגללן היא עושה אותה. אך את קרולין-סוכנת בכירה מסוכנות הביון דווקא כן. היא מקימה צוות קטן וסודי למציאת הרוצחת שביצעה את כל הרציחות הללו ומעמידה בראשו את איב. די מהר השתיים מפתחות אובססיה זו לזו ומתפתח מרדף מתוחכם ומותח בנוסח חתול ועכבר בין איב לוילנאל, כשלא תמיד ברור מי החתול ומי העכבר בתרחיש הזה, וכשכל הזמן מרחפת מלמעלה השאלה מי הולך להיות הקורבן הבא ולמה.


הסדרה תשוב לעונה שלישית באפריל הקרוב. כיאה למערכת היחסים המתעתעת שנדמית לעיתים אפילו כמעט רומנטית בין שתי הגיבורות הראשיות, שוחרר הטיזר לעונה החדשה ביום האהבה האחרון. בושם בייצור אישי כבר הקדשתם לאהוביכם בתור מתנה? עוד לא? אז וילנאל כבר העניקה אחד כזה לאיב, אתם מוזמנים לשמור לכם את זה בתור רעיון ליום האהבה הבא. בינתיים הייתי ממליצה לכם לנצל את השעות הריקות בסגר לטובת השלמת פרקי הסדרה לכבוד עליית העונה החדשה. שתהיה לכם צפייה נעימה.

*הכותבת הינה סטודנטית לתקשורת שנה א' במכללת עמק יזרעאל, שיר אשר.


יש לכם גם המלצה לסדרת טלוויזיה או סרט שיעזרו לנו להעביר את הסגר?

מוזמנים לשלוח לנו את הסקירה שלכם למייל : hakiryvc@gmail.com

31 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page