top of page

המלצת צפייה: יאנגר

שיר אשר


למרות החזרה ההדרגתית לשגרה רובנו עדיין לא חזרנו ללימודים בקמפוס, ואין כמו לקחת הפסקה בין שיעורי זום מעייפים עם איזה פרק טוב.


לייזה היא גרושה טרייה בת 40 מניו ג'רזי שבעלה לשעבר המכור להימורים השאיר אותה עם חובות ועם בית מעוקל. היא עוברת לגור אצל חברתה הטובה והוותיקה מגי בדירתה שבברוקלין ומנסה לחזור לשוק העבודה, אבל מגלה שאחרי 15 שנות הפסקה מתחום ההוצאה לאור לא רק שהיא לא יכולה להמשיך מהמקום שבו היא הפסיקה אלא שהיא לא יכולה להמשיך נקודה. היא הולכת לאין-ספור ראיונות עבודה שבהם היא נדחית שוב ושוב במגוון מריחות ותירוצים אבל הסיבה האמיתית הרי ברורה לה- היא פשוט מבוגרת מדי. בחור צעיר שמתחיל איתה בבר וחושב שהם בני אותו הגיל גורם למגי להארה והיא מציעה ללייזה לזייף את גילה בשביל למצוא עבודה. היא עושה לה מהפך מקיף במראה, בלבוש, ברשתות החברתיות, בתחומי החיים ודואגת להעלים סימנים ברשת לגבי זהותה האמיתית של לייזה. התחבולה אכן מצליחה והיא מתקבלת לעבודה בתור העוזרת של מנהלת השיווק בהוצאה לאור "אימפיריקל" כשכולם מסביבה בטוחים שהיא בת 26. היא מגלה שעולם ההוצאה לאור הוא ממש לא כמו שהיא זכרה אותו: הספרים לא נמכרים רק במהדורות ממשיות יותר, סופרים מצליחים הפכו לכוכבי רשת וסוכני הסופרים נהיו ממש דיוות עם דרישות מוגזמות.


צילום: TV Land
צילום: TV Land

"יאנגר" היא ממתק כיפי, קליל וממכר מבית היוצר של דארן סטאר, שהפיק בין היתר את "סקס והעיר הגדולה" המיתולוגית והרוח הזאת בהחלט מורגשת כאן. בין היתר היא כוללת בנות חזקות וקרייריסטיות, בחירות אופנתיות מעניינות, רומנטיקה עשויה היטב וחברות חזקה. היא כיפית, העלילות זורמות, הטוויסטים מעניינים ומפתיעים, הדמויות ברות הזדהות, הלבטים שלהן ממש נוגעים במקומות הנכונים והפרקים ממש לא מכבידים. היא כמו פופקורן, רוב הסיכויים שלא תסתפקו רק באחד ותמצאו את עצמכם בעיצומו של בינג'. מה שכן, אם חיפשתם שמות מוכרים אז לא תמצאו אותם כאן, השם הכי מוכר שיש לסדרה הזאת להציע הוא את הילארי דאף בתפקיד משנה. למעשה היא עושה כאן עבודה כל כך טובה עד שהייתי מסוגלת לבסס המלצה שלמה רק עליה. היא חכמה, היא חריפה, יש לה תשוקה אמיתית לעבודה שלה בתור עורכת ספרותית, היא נחושה, אסרטיבית, אמביציוזית, הולכת אחרי מה שהיא רוצה ודואגת להצדיק את המעמד שלה בכל פעם מחדש. הילארי נראית כל כך טבעית ונינוחה בתפקיד קלסי פיטרס עד שלפעמים נדמה כאילו התפקיד ממש נכתב עבורה. אין ספק שזה התפקיד שהיא הייתה צריכה בשביל לנתק את עצמה סופית מעולם הילדים של "דיסני" ולהשלים את המעבר לעולם המבוגרים.


באדיבות HOT
באדיבות HOT

במהלך הסדרה רואים את לייזה שוב ושוב נאבקת ברשת השקרים שטוותה לעצמה בשביל לנהל את החיים הכפולים האלה, אבל היי, מה לא עושים בשביל לממן את הלימודים של הילדה שלך? הסדרה החלה את שידוריה בשנת 2015, עד כה שודרו 6 עונות ובקיץ הקרוב תשוחרר העונות השביעית. כל מה שנותר לי זה לאחל לכם בינג' נעים, אני יודעת שלי בהחלט היה.





*הכותבת הינה סטודנטית לתקשורת שנה א' במכללת עמק יזרעאל. יש לכם גם המלצה לסדרת טלוויזיה או סרט שפשוט כולם חייבים להכיר? מוזמנים לשלוח לנו את הסקירה שלכם למייל : hakiryvc@gmail.com




24 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page