top of page

״הלוואי שהילד שלי יגדל להיות כמוך״

״הלוואי שהילד שלי יגדל להיות כמוך״

כתבה לי אמא אחת לפני כמה חודשים

ומאז.. אין יום שאני לא נזכרת בה,

באותה האמא.

אין יום שהמשפט הזה לא עובר לי בראש,

אין יום שהשיחה שלנו לא עושה לי כיווץ בלב


למה ?

כי ״אמא חדשה״ זה טייטל בפני עצמו

שלוקח ימים, חודשים ושנים כדי ללמוד את גודל הזכות ואת דרישות תפקיד חייך שהולכות ומשתנות ככל שהזמן עובר.


אך ״אמא חדשה לילד עם מוגבלות״ זה טייטל שהופך לך את החיים בכל קנה מידה.

אין ״בייביסיטר רק לשעתיים״

ואין ״אני יוצאת לחופשה״ מהיום למחר

ואין ״תישאר בבית לבד, אני חוזרת עוד מעט״

ואין ״אם אתה רעב, יש גבינות או הפשרתי שניצל ונשאר רק לטגן״

אמא חדשה לילד עם צרכים מיוחדים זה תפקיד שחיים שלמים יהיו קצרים מידי מכדי להודות על הזכות ואלה דרישות אחרות לגמרי.. כאלה שאף אחד, אף פעם לא ידרוש ממך בשום מקום.

כאלה שלעיתים, אפילו את לא תביני מאיפה יש לך את הכוחות לעמוד בהן.


״אמא חדשה לילד עם צרכים מיוחדים״

אין יום שאני לא חושבת עלייך.

וכששאלתי אותך מה הכוונה לכך שאת רוצה שהילד שלך יגדל להיות ״כמוני״,

כתבת לי: ״שיהיה מודע. שיהיו לו חיי חברה כמו שלך, שיהנה, שיחייך, שרק יהיה לי תמיד בריא״


״אמא חדשה לילד עם צרכים מיוחדים״

אלוהים בחר ״אותנו״ במיוחד עבורכן,

חזקות יותר מהקשיים.

מחייכות למרות כל מה שאי אפשר.

אופטימיות למרות תחזיות הרופאים לעיתים.


רק אל תפסיקי לעמוד מאחוריו

הוא בטוח יגדל להיות כל מה שתגידי לו שהוא מסוגל


ולא, הוא לא יהיה ״כמוני״. הוא גם לא צריך.

הוא יהיה כמוהו, כמו שהוא צריך להיות,

כמו מי שיהיה טוב לו להיות,

כמו מי שהוא יאמין שמגיע לו להיות.

וזה יהיה מושלם❤️

קרדיט: צילום עצמי

21 צפיות0 תגובות
bottom of page