top of page

מטפס לצמרת

על המוזיקאי צמר בטח כבר שמעתם, ואם לא, אז הגיע הזמן. צמר עובד ויוצר מוזיקה כבר מעל 20 שנה. הוא נודד בין עפולה הפריפריאלית לתל אביב המרכזית, ובין הז'אנרים השונים של הראפ, אל האר אנד בי ואפילו טראפ. לקראת סוף מרץ 2019, הוציא צמר את האלבום הראשון שלו – "מצאתי", בו הוא חושף את מה שגילה לאורך השנים על החיים, על עסקי המוזיקה בארץ ועל הידיעה הכואבת שבשביל להצליח בהם צריך לעבור תהליך מייסר ולהקריב את הכל בלי שום הבטחה לעתיד.

את 2020 הוא התחיל עם סינגל בשם "כשלונות" שעתיד להיות הסינגל הראשון מתוך אלבום חדש שמתוכנן לצאת השנה. מאותו אלבום יצא גם השיר "הבטחת" ביחד עם רויה. בסוף מרץ האחרון הוציא יחד עם "ואדים מכונה" שיר שנקרא "עצבים (מסכות על הפנים)". השיר הוא לא חלק מהאלבום המתוכנן, אבל הוא בהחלט יושב טוב עם התפרצות הקורונה במעין צירוף מקרים משעשע, או כמו שצמר אמר: "השיר כבר עמד יחסית, אז שינינו כמה מילים שיהיו יותר אקטואליות למה שקורה עכשיו, כאילו כתבנו על מה שקורה עכשיו עוד לפני שזה קרה."


והנה הגיע חודש מאי, ואיתו גם הסינגל השלישי מהאלבום – "OohWee" שעתיד לצאת ב-25 למאי השנה. שם השיר הוא מעין רפרנס לשיר של הראפר המנוח נייט דוג (Nate Dogg) בהפקתו של מארק רונסון (Mark Ronson.) Ooh Wee הוא איזשהו צליל של התרגשות, והוא גם ה"מילה" הראשונה של הפזמון.

תמונת הקאבר של הסינגל: "Oohwee"
תמונת הקאבר של הסינגל: "Oohwee"

לשיר יש וייבים מצוינים של אר אנד בי, וכל מה שנותר לי להוסיף זה #OohWee.


18 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page