top of page

צרכנות: חופשות בישראל

עודכן: 30 ביולי 2020

עולם הנופש והתיירות בישראל כבר מוכן למציאות החדשה עם ההגבלות שכל רגע משתנות. עם ההגבלות החדשות הגיעו גם ביטולים רבים אך עם זאת: יצאנו (וירטואלית כמובן) לבדוק האם חלה ירידה במחירי החופשות בישראל, או שהישראלים מנצלים את המצב ומעלים מחירים בצל התקופה.


נכון, השמיים נפתחו חלקית והחופשה הבאה שלנו בחלק ממדינות העולם כבר ממתינה לנו מעבר לפינה, אך ישנם לא מעט ישראליים שיעדיפו השנה להסתכן פחות, לנפוש בישראל ועל הדרך גם לחזק את הכלכלה הישראלית. הנתונים המוצגים מתייחסים לחופשות המתקיימות באמצע שבוע וסוף שבוע לזוג במהלך חודש אוגוסט.


התמונה ממאגר התמונות Freepik
התמונה ממאגר התמונות Freepik

מלון לאונרדו פלאזה באילת מציע לנו 4 לילות באמצע שבוע עם ארוחת בוקר ב-3,521 ₪. אם אתם חברי מועדון תקבלו הנחה של 352 ₪. חצי פנסיון יעלה לנו 4,142 ₪ עם הנחה של 414 ₪ לחברי מועדון ועוד 5% הנחה למזמינים אונליין דרך אתר האינטרנט. בסוף השבוע בימים חמישי עד שבת (כולל) ניתן לקבל חדר על בסיס לינה וארוחת בוקר ב-2,544 ₪ או 2,290 ₪ לחברי מועדון. אם תרצו לרכוש עסקת חצי פנסיון תצטרכו להיפרד מ-2,993 ₪ או 2,693 ₪ לחברי מועדון ועוד 5% הנחה למזמינים באתר.


מלון ישרוטל לגונה אילת מציע לנו לנפוש בעסקת "הכל כלול". המחיר ל-4 לילות באמצע שבוע עומד על 5,031 ₪. בסוף השבוע המחיר עומד על 3,426 ₪ לחדר עם נוף למרינה או 3,497 ₪ לחדר עם נוף לבריכה. הפלוס הגדול של ישרוטל לגונה מאפשר לנו עד סוף שנת 2020 לבטל הזמנות עד 4 ימים לפני מועד האירוח ללא דמי ביטול.


מלון ישרוטל המלך שלמה אילת: 4 לילות לזוג עם ארוחת בוקר במחיר כולל של 4,128 ₪ עם אפשרות לבטל הזמנה עד 4 ימים לפני האירוח ללא דמי ביטול. בסוף השבוע המחיר עומד על כ-3,435 ₪ לעסקה הכוללת ארוחת בוקר בלבד, או 4,412 ₪ לחצי פנסיון.


התמונה ממאגר התמונות Freepik
התמונה ממאגר התמונות Freepik

מה קורה בצפון?

מלון נוף גינוסר: ילד אחד (עד גיל 16) חינם בחדר הורים ע"ב לינה וארוחת בוקר באמצע שבוע ובסוף שבוע במחיר 1,311 ₪.


מלון אדמונד ראש פינה: אמצע שבוע: לילה לזוג עם ארוחת בוקר וערב ב-1,250 ₪ במקום 1,500 ₪. אדם בחדר זוגי: 625 ₪ כולל ארוחת בוקר וערב.


מלון "גולדן קראון" נצרת: אמצע שבוע: לילה לזוג עם 2 ילדים ללא תוספת תשלום + ארוחת בוקר ב-620 ₪ או 155 ₪ לאדם אחד בחדר זוגי. סוף שבוע: לילה לזוג עם 2 ילדים ללא תוספת תשלום + ארוחת בוקר ב-750 ₪ בלבד.


מלון גולדן קראון חיפה: אמצע שבוע: לילה לזוג, כולל ארוחת בוקר - החל מ-570 ₪ או 285 ₪ לאדם בחדר זוגי. סוף השבוע: לילה לזוג, כולל ארוחת בוקר - החל מ-665 ₪ או 332 ₪ לאדם בחד זוגי.


התמונה ממאגר התמונות Freepik
התמונה ממאגר התמונות Freepik

לסיכום:

נראה כי מחירי החופשות באילת נשארו גבוהים אך עם זאת, מבדיקתנו דווקא בצפון חלה ירידה חדה במחירים ביחס לקיץ בשנה שעברה.


הטיפ שלנו: ראשית, בדקו האם מגיעות לכם הנחות והטבות במועדונים השונים בהם אתם חברים. חברות האשראי והבנקים מעניקות בדרך כלל הנחות מסוימות לחופשות בארץ. בנוסף, מומלץ תמיד להשוות מחירים באתרים להשוואת מחירים. לעיתים אתרים אלה עשויים להעניק לכם הטבות בלעדיות שלא ניתן לקבל אותם בעת רכישת העסקה ישירות מול המלון. אם אתם עדיין חוששים לנפוש בארץ, תוכלו לארגן לעצמכם טיול ולינה בשטח שממנו תהנו לא פחות. ישראל היא מדינה מרובת פארקים, נחלים ואתרי לינה, כך שתוכלו גם ליהנות, גם לחסוך וגם לא לחשוף את עצמכם להתקהלויות בלתי רצויות.

חופשה נעימה!


17 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page