top of page

בעקבות הקורונה: סטודנטים – כל ההטבות שמגיעות לכם

עודכן: 12 ביולי 2020

במיוחד בתקופה זו סטודנטים בישראל שקועים במטלות רבות ובשיעורים מקוונים, אך גם נהנים משלל הטבות ומבצעים בתחומי צריכה רבים. ריכזנו עבורכם את כל מה שמגיע לכם בדרך אל התואר.



*שימו לב, חלק מההטבות מצריכות הרשמה למועדון Istudent. ההרשמה למועדון ללא תשלום ומצריכה אימות נתונים על ידי העלאת תעודת סטודנט או אישור לימודים עדכני. פרטים באתר Istudent.


אופנה

· אתר Asos: 20% הנחה ללא מינימום רכישה. כיצד מקבלים את ההטבה? יש להעתיק את קוד ההטבה האישי שלכם מאפליקציית Istudent ולממש אותו באתר אסוס בשלב ביצוע התשלום באמצעות הזנת קוד הקופון בשדה המתאים. תוקף ההטבה- החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת.

ההטבה תקפה על פריטים במחיר מלא בלבד. ללא כפל מבצעים וללא כפל קופונים. ההטבה תקפה רק על מוצרים שנשלחים לישראל ותקפה על כל המחלקות באתר, למעט מותגים מסוימים. ההנחה תקפה לעסקאות עד סכום מקסימלי של 500 ליש''ט. כל קוד הינו למימוש חד פעמי בלבד. כל משתמש רשאי לממש קוד אחד בלבד.

· אופטיקנה: משלמים 99 ₪ ומקבלים קוד דיגיטלי בשווי 200 ₪ לרכישה באופטיקנה כולל משקפי שמש וראיה וכולל כפל מבצעים. כיצד מקבלים את ההטבה? באפליקציית Istudent תחת עמוד ההטבה יש ללחוץ על "רכישה". לאחר מכן משלמים בעבור הקופון באמצעות כרטיס אשראי במחיר המיוחד. לאחר ביצוע הרכישה מקבלים קוד קופון בהודעת דוא"ל וב-SMS. יש להציג את קוד הקופון בבית העסק. תוקף ההטבה- החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת. ההטבה ניתנת למימוש בסניפי הרשת בלבד ומוגבלת לשתי רכישות ללקוח כאשר כל קוד קופון מיועד לעסקה אחת. ההטבה אינה כוללת עדשות מגע ותמיסות לעדשות ואינה כוללת תיקוני עדשות של משקפיים. ההטבה אינה תקפה בחנויות העודפים של אופטיקנה ואינה תקפה באתר האינטרנט. קוד הקופון תקף בקניה בסכום מעל 201 ₪. לא ניתן לקבל עודף בגין שימוש חלקי בהטבה.


· רנואר: 20% הנחה על כל האתר כולל הקולקציה החדשה. כיצד מקבלים את ההטבה? ההנחה מתעדכנת אוטומטית בסל הקניות. אין צורך בהזנת קוד קופון. תוקף ההטבה הינו עד גמר המלאי. החברה רשאית להפסיק את תנאי ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת. ההטבה הינה בכפוף לתנאי השימוש והרכישה באתר. בעקבות הנחיית משרד הבריאות הסניפים סגורים ולכן לא יתאפשר איסוף הזמנות מהסניפים. החלפה או החזרת פריטים תתאפשר במסגרת 14 ימים ממועד פתיחת החנויות בעת החזרה לשגרה.

· קסטרו: 30% הנחה על כל האתר. כיצד מקבלים את ההטבה? ההנחה מתעדכנת אוטומטית בסל הקניות. אין צורך בהזנת קוד קופון. תוקף ההטבה הינו עד גמר המלאי. החברה רשאית להפסיק את תנאי ההטבה בכל עת וללא הודעה מוקדמת. ההטבה אינה תקפה בעת הצטרפות או חידוש מועדון קסטרו ובעת רכישת כרטיס מתנה.

:NOA Swimwear·

חברי מועדון Istudent נהנים מהטבה מיוחדת. משלמים 150 ₪ ומקבלים שובר בסך 200 ₪ למימוש באתר.

כיצד מקבלים את ההטבה? באפליקציית Istudent תחת עמוד ההטבה לוחצים על "רכישה". לאחר ביצוע התשלום מקבלים את קוד ההטבה בדוא"ל ובהודעת SMS. את הקופון יש להזין בשלב התשלום באתר NOA Swimwear. החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת. לא ניתן להשתמש ביותר משובר אחד ברכישה. הקוד לא ניתן להמרה למזומן ולא יינתן עודף ו/או זיכוי בגין מימוש חלקי. השובר למימוש באתר בעברית בלבד ובתשלום באופציה של שקל חדש. במקרה שבו פריט שנרכש לא ימצא במלאי, הלקוח יהיה רשאי להזדכות על רכישת הקופון.


אוכל



· מוזס: המבורגר קלאסי 150 גרם + 5% הנחה על המשלוח + חבר ועד (חבר מועדון) מתנה. כיצד מקבלים את ההטבה? נכנסים לעמוד ההטבה באפליקציית Istudent ומקבלים את קוד ההטבה. לאחר מכן מורידים את אפליקציית מוזס ולוחצים על "הירשם". מזינים את קוד ההטבה שהפקנו בשורת "קוד הצטרפות".

ההטבה כוללת המבורגר קלאסי 150 גרם ב- 39 שח בלבד. בימים א+ ג- ה ובימי ו' עד השעה 17:00 בהזמנה

מהתפריט הרגיל, במשלוח או TA בלבד. קוד אחד לכל משתמש, ללא כפל מבצעים והטבות. הזמנה ישירות מול הסניף הרלוונטי.

תוקף ההטבה הינו עד ה- 31.05.2020. מה נותן לי להיות "חבר ועד"? יום שני Moses Monday הוא יום הוועד – 50% הנחה על מנות עיקריות.

חוגגים יום הולדת? קבלו דרך האפליקציה כרטיס גירוד שיכול לזכות אתכם בהמבורגר 200 גר׳ / קינוח / מנה ראשונה.

*צבירת 10% סטארים בכל קנייה.

*הטבות משתנות לפי המצב רוח של מוזס.

· פיצה האט: 2 משפחתיות ב-95 ₪ כולל משלוח או פיצה מיוחדת + 2 תוספות ב-77 ₪ כולל משלוח. כיצד מקבלים את ההטבה? באמצעות רכישת קוד הקופון באפליקציית Istudent. לאחר הרכישה תקבלו את קוד ההטבה שאותו יש להזין במעמד הרכישה באתר או באפליקציית פיצה האט. ניתן לממש את קוד הקופון שנשלח אליך ב-sms באמצעות אתר/אפליקציית פיצה האט, מוקד ההזמנות או בסניפי הרשת. תוקף ההטבה הינו עד ה- 31.12.2020. למעט סניף אום אל פאחם, סניף יד אליהו בדוכן בתוך היכל מנורה מבטחים, סניף טירה ובסניף מלחה בירושלים. תקף בדוכן הטייק אווי בלבד ולא בישיבה במסעדה. מינימום למשלוח 69.9 ₪ או בהתאם לאזורי החלוקה.

:BBB· .בורגר רינגס וחבר מועדון במתנה


כיצד מקבלים את ההטבה? באמצעות אפליקציית Istudent ע"י העתקת קוד ההטבה. לאחר מכן יש להוריד את אפליקציית BBB Club, ללחוץ על "חבר מועדון חדש", להזין את הקוד שקיבלנו בשורת "מס' כרטיס" ו"קוד הצטרפות".

מנת הבורגוס רינגס ניתנת למצטרפים החדשים בלבד ולמימוש עד 30 ימים מיום קבלת ההטבה. ההטבה הינה בישיבה במסעדה בלבד. ללא כפל מבצעים והנחות. לא תקף בימי ראשון בזמן הטבת 1+1. ניתן לממש הטבה אחת בלבד בכל ארוחה. תקף בהצגת מסך ההטבה של אפליקציית Istudent.

תוקף ההטבה הינו עד גמר המלאי.

· ג'פניקה: מצטרפים למועדון החברים ב-49 ₪ בלבד ונהנים משלל הטבות: שובר הצטרפות ע"ס 50 ₪, שובר יום הולדת ע"ס 50 ₪, הטבה חודשית מתחלפת ומתנת הצטרפות בשווי 88 ₪. כיצד מקבלים את ההטבה? ההרשמה והתשלום מבוצעים באמצעות הלינק הייעודי: https://bit.ly/3brdtuq

ההטבה כוללת שובר הצטרפות בתוקף 120 יום מיום ההצטרפות ובהזמנה מעל 100 ₪. שובר יום ההולדת למימוש בהזמנה מעל 150 ₪. שני השוברים ניתנים למימוש בישיבה בלבד, לא כולל עסקיות. מתנת ההצטרפות הינה 750 ג'פניקש לרכישת מנות נבחרות מתפריט ג'פניקה (שווה ערך ל- 88 ₪), תקף גם במשלוחים במינימום הזמנה של 49 ₪. ההטבה תקפה ללקוחות חדשים בלבד.

החברה רשאית להפסיק את המבצע בכל עת וללא הודעה מוקדמת.


· דלק:

סטודנטים זכאים לכרטיס הנחה בתדלוק ברשת תחנות "דלק". הכרטיס מקנה 25 אג' הנחה על הדלק וגם 7% הנחה ברשת חנויות הנוחות "מנטה". כיצד לממש את ההטבה? משאירים פרטים בלינק והכרטיס בדרך אליכם בדואר: http://nuis.activetrail.biz/delek . לחילופין, ניתן לקבל את הכרטיס גם דרך משרדי אגודת הסטודנטים במוסדות הלימוד.

· מחשבים:

הנחות מיוחדות על המחשבים הניידים של Dell מהיבואן הרשמי. כיצד לממש את ההטבה? נכנסים לאתר ההזמנות: https://www.bstudent.co.il/ חשוב לשים לב: חלק מהמוצרים מסובסדים ולכן, בגמר הרכישה יש לשלוח במייל חוזר תעודת סטודנט בכדי להשלים את הרכישה.

· מלגות: אתר Milgapo מרכז עבורכם את כל המלגות הכי שוות, מאפשר לכם לבצע סינון ולהתאים את המלגות לפי תחומי העניין שלכם. בנוסף, האתר מאפשר הגשה אוטומטית למלגות חדשות (בתשלום).

לרשותכם 10 ₪ הנחה לחיפוש האוטומטי באתר האינטרנט של Milgapo. כיצד לממש את ההטבה? נכנסים לאתר Milgapo, בוחרים במסלול ההגשות הרצוי ומזינים את קוד הקופון AGUDA-4U.

· כרטיס סטודנט בינלאומי: ISIC כרטיס הסטודנט הבינלאומי מעניק למעלה מ-41,000 הטבות והנחות ביעדים שונים ברחבי העולם ומחזיקים בו כבר 5 מיליון סטודנטים. עלות הנפקתו היא 50 ₪ בלבד. כיצד לממש את ההטבה? יש להירשם ולשלם באמצעות כרטיס אשראי באתר ההרשמה: https://www.nuis.co.il/isic/ הכרטיס צפוי להגיע לכתובתכם עד כחודש מביצוע ההזמנה והוא בתוקף עד אוקטובר 2020.


· כרטיס אשראי לסטודנטים:

הכירו את Uniq – מועדון ההטבות לסטודנטים בשיתוף מקס (לאומי קארד לשעבר). כרטיס האשראי של יוניק מעניק לסטודנטים הטבות שוות במיוחד כמו 1+1 בסינמה סיטי, עד 30% הנחה על הופעות בזאפה, 15% החזר כספי מהאתרים המובילים בישראל ובעולם ועוד. סטודנטים המצטרפים למועדון מקבלים פטור מדמי כרטיס למשך 3 שנים.


כרטיס האשראי הוא כרטיס חוץ בנקאי אשר מונפק ישירות על ידי חברת האשראי וללא אישור מהבנק כך שבנוסף תוכלו ליהנות גם ממסגרת אשראי חוץ בנקאית שאינה תלויה במסגרת העו"ש בחשבון.

כיצד לממש את ההטבה? נכנסים ללינק, ממלאים פרטים אישיים והכרטיס בדרך אליכם עד הבית: https://dts.co.il/LC_RegistrationDynamic/login.aspx

הבהרה: המידע המוצג בכתבה זו הוא אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו כהמלצה או כמסמך מחייב.

*הכותב הינו סטודנט לתקשורת בשנה ב' במכללת עמק יזרעאל.

517 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page