top of page

בעקבות הקורונה: מה מגיע לי? - שירותים רפואיים

עודכן: 12 ביולי 2020

שירותים רפואיים


הקורונה שינתה את שגרת חיינו היום יומית ואילצה את כולנו להישאר בבתים. אבל מה קורה אם אנחנו זקוקים לטיפול רפואי? מה עושים אם אנחנו צריכים לרכוש תרופות? וכיצד נבצע בדיקות מעבדה אם אנחנו פוחדים לצאת מהבית ולהידבק? אספנו עבורכם את כל השירותים הרפואיים שניתן לקבל ישירות מהמחשב ומהסמארטפון מבלי לצאת מהבית.


שירותי בריאות כללית

בעקבות מגפת הקורונה החליטה כללית לתגבר ולהוסיף שירותי און-ליין ובניהם רפואת משפחה, ילדים ועור, שירות "תור טלפוני" עם רופא המשפחה האישי של המבוטח, בקשות שונות מהמרפאה, שירות Tyto ועוד. אז מה כללית מציעה לנו? רפואת משפחה, ילדים ועור:

שירות רפואת און-ליין מיועד למקרים נקודתיים כמו חום, פריחה, כאבים או הרגשה כללית לא טובה. בשירות זה הרופא משוחח איתכם בשיחת טלפון או בשיחת וידאו לגבי הבעיה הרפואית שלשמה פניתם על מנת לאבחן אותה מרחוק, ולאחר מכן הרופא ייעץ לכם כיצד לפעול ובמידת הצורך ישלח לכם מרשם תרופות דיגיטלי או יפנה אתכם להמשך טיפול. מה זה אומר מרשם דיגיטלי? מרשם דיגיטלי הוא מרשם חתום על ידי הרופא בצורה דיגיטלית. כלומר, ניתן לרכוש את תרופת המרשם מבלי הצורך להדפיס את המרשם ולהגיע איתו פיזית לבית המרקחת.

לאחר הייעוץ עם הרופא תקבלו לתיבת הדוא"ל המעודכנת שלכם בכללית את סיכום ה"הביקור" ואת המסמכים הנלווים. כמו כן, המסמכים ימתינו לכם לצפייה ולהורדה גם בתיק הרפואי האישי שלכם שבאתר האינטרנט או באפליקציה של כללית. בימי שגרה השירות פעיל בכל יום החל מהשעה 16:00 אחה"צ ועד 24:00 בלילה (גם בחגים ובסופי שבוע). בעקבות המצב הנוכחי כללית הרחיבו את שעות הפעילות ומעתה ניתן להשתמש בשירות בכל יום החל מהשעה 08:00 בבוקר ועד 24:00 בלילה. חשוב להבהיר כי השירות אינו ניתן במקרה חירום והוא מיועד למבוטחי כללית בלבד מגיל 18 ומעלה ללא תשלום. כיצד מקבלים את השירות? נכנסים לאתר כללית ובסרגל העליון בוחרים ב"רופא און-ליין". לחילופין, ניתן להתקשר למוקד הטלפוני של כללית בטלפון 2700*, לבחור בשפה הרצויה ולהקיש 6* למעבר לשירות.


תור טלפוני עם רופא המשפחה ורופא הילדים האישי:

מדובר בשירות חדש של כללית המאפשר לכם לקבל ייעוץ רפואי עם רופא המשפחה או הילדים במרפאת האם אליה אתם משויכים. השירות מיועד להתייעצות עם הרופא בנושאים רפואיים שונים, לביקורת ומעקב רפואי, מענה על שאלות אחרי בדיקה ולבקשת הפניות ושירותים רפואיים שונים. השירות אינו כרוך בתשלום. כיצד מקבלים את השירות? ניתן לקבוע תור לייעוץ טלפוני באמצעות מערכת זימון התורים באתר או באפליקציה. בנוסף, כללית מאפשרת לזמן תורים ללא סיסמה. כל שצריך לעשות הוא לרשום בגוגל "כללית-זימון תורים ללא סיסמה", להקיש את מספר תעודת הזהות של מבקש השירות ואת שנת הלידה, לבחור בזימון ל"רופא משפחה ורופא ילדים" ולאחר מכן לבחור בלוח השנה את התאריך והשעה הרצויים. לסיום ליד שעת התור יש ללחוץ על "ייעוץ טלפוני". במועד התור הרופא ייצור איתכם קשר בשיחת טלפון.


שירות Tyto – מרפאה מהבית:


Tyto הוא מכשיר קומפקטי ופשוט לשימוש המאפשר לכם לבצע שורה ארוכה של בדיקות בבית מבלי להגיע למרפאה, ולקבל במקום אבחון של רופא, הפנייה למיון אם תצטרכו או מרשם לתרופות. המכשיר בודק חום, לב, דופק, ריאות, גרון, אוזניים, בטן ועור. כיצד מצטרפים? ניתן לרכוש את מכשיר ה-Tyto באמצעות אתר הכללית. המחיר כולל מכשיר Tyto ביתי ואפליקציה תומכת. ההתייעצות עם הרופאים במסגרת השירות אינה כרוכה בתשלום וניתן לקבלו באחת מנקודות האיסוף הפרוסות ברחבי הארץ לבחירתכם או על ידי שליח עד הבית (בתשלום נוסף).


בקשות מהמרפאה:

השירות מאפשר לשלוח בקשות למרפאת האם שלכם מבלי להתקשר או להגיע למרפאה. השירות כולל בקשות מהרופא לחידוש מרשמים קבועים או בקשת אישורי מחלה, בקשת מידע בנושאים כספיים, בקשה לקבלת טופס התחייבות (טופס 17), בקשת הפניות לניתוחים ולבדיקות ובקשה לסיכום מידע רפואי. כיצד מקבלים את השירות? נכנסים לאתר כללית, לוחצים שירותי און-ליין, מזדהים ובוחרים בשירות "פשוט לבקש מהמרפאה". לאחר מכן בוחרים את סוג הבקשה לפי ההוראות המפורטות, ממלאים את טופס הבקשה ושולחים את הבקשה.


בדיקות מעבדה מהבית:


בשירותי בריאות כללית מוצע שירות בלעדי של "מעבדה עד הבית" שבמסגרתו מגיעים עד אליכם כדי לעשות בדיקות דם או שתן. השירות מיועד לבני 5 ומעלה. העלות משתנה בין לקוחות המבוטחים בשב"ן (שירותי בריאות נוספים – כללית מושלם, זהב ופלטינום) לבין יתר המבוטחים. התשלום מתבצע בכרטיס אשראי בעת תיאום הביקור. השירות זמין בפריסה ארצית. כיצד מקבלים את השירות? באמצעות פנייה ישירה לנותני השירות שעובדים עם כללית:

  • סל שירותי סיעוד: 08-9421650 או 050-8585469

  • שר"ן: 1-700-500-616

  • אור ועזר: 08-9701762 או 050-2201350


מוקדי הזימון פעילים בימים א'-ה' בין השעות 07:00-20:00. בימי שישי וערבי חג בין השעות 07:00-13:00.

חשוב לשים לב! כל פניה שתגיע למוקד עד השעה 14:00 תבוצע בשעות הפעילות של יום העסקים הבא. פניה שתגיע למוקד לאחר השעה 14:00 תבוצע בשעות הפעילות של יום העסקים שלאחר יום העסקים העוקב. בנוסף, יש לוודא כי קיימת ההפניה הרלוונטית בתיק הרפואי האישי שלכם בכללית. אין צורך להדפיסה.


בית מרקחת און-ליין:


שירות חדש המאפשר לכם להזמין תרופות במרשם דיגיטלי ולאסוף אותם מבתי המרקחת של כללית. איך זה עובד? בוחרים בית מרקחת לאיסוף התרופות, ויוצאים לדרך. כשההזמנה תהיה מוכנה תוכלו לאסוף אותה מבית המרקחת שבחרתם. כיצד משתמשים בשירות? נכנסים לתיק הרפואי האישי שלכם באתר כללית ובוחרים בשירות "בית מרקחת און-ליין". בוחרים מתוך הרשימה את בית המרקחת שממנו תרצו לאסוף את התרופות ולאחר מכן בוחרים את התרופות שהרופא רשם עבורכם ושולחים את הבקשה. חשוב לדעת! השירות ניתן בבתי מרקחת נבחרים ויורחב בהדרגה. בגלל המצב בתקופה הזאת, נוצר עומס גדול ולכן ייתכנו זמני המתנה ארוכים מהרגיל להזמנות המוכנות.

על מנת ליהנות מכל שירותי האון-ליין של כללית, עליכם להיות רשומים לשירותים הדיגיטליים ולקבל סיסמה אישית. במידה ואין ברשותכם סיסמה, ניתן להנפיקה באופן עצמאי מאתר האינטרנט של כללית.


מכבי שירותי בריאות


גם במכבי ממליצים למבוטחים להימנע מהגעה למרכזים הרפואיים, למרפאות ולבתי המרקחת ומציעים לנו מגוון שירותי רפואה מרחוק ומבלי לצאת מהבית.


בקשות מהרופא:

בעזרת שירות "בקשות מהרופא" ניתן ליצור קשר עם הרופא האישי שלכם באון-ליין באתר או באפליקציה, לבקש מרשמים, הפניות ואישורים או להתייעץ לגבי מצב רפואי - בלי להגיע למרפאה. אילו בקשות אפשר להגיש לרופא? פניות בנושאים רפואיים לא דחופים שאינם מחייבים בדיקת רופא. למשל: חידוש מרשם, בקשת הפניות ואישורים (כולל אישור מחלה), או התייעצות לגבי מצב רפואי שלכם או של ילדיכם.

בנוסף, ניתן להגיש בקשות בנושאים מנהלתיים למזכירות המרפאה. מי יכול להגיש בקשה? כל מבוטח מכבי שברשותו סיסמה לשירותים המקוונים ושביקר אצל הרופא במהלך השנה האחרונה. חשוב לדעת שבנוסף לביקור, על הרופא להזין אבחנה אחת בתיק הרפואי. אם ביקרתם אצל רופא משפחה נוסף שאינו הרופא הקבוע שלכם, תוכלו לשלוח גם לו בקשה מקוונת עד 3 חודשים מיום הביקור. בקשות לרופאים ניתן לשלוח לרופאי משפחה, ילדים ונשים.


K-האפליקציה שמבוססת על בינה רפואית:


האפליקציה מבוססת בינה מלאכותית, שבחנה למעלה מ-2 מיליארד אירועים רפואיים הכוללים מעל ל-600 מיליון ביקורים אצל רופאים ומעל למיליארד בדיקות מעבדה אצל קרוב ל-10,000 רופאי מכבי, ומציגה את האבחנה שהתקבלה לגבי אנשים במקרים דומים לשלכם. האפליקציה המבוססת על שיתוף פעולה בין מכבי שירותי בריאות והסטרטאפK Health, מבצעת הליך תשאול חכם וידידותי של המשתמש. במהלך התשאול הלקוח נשאל שאלות פשוטות וברורות, ולאור התשובות שהוא מסמן כתקפות עבורו, המנוע החכם בודק מה אמרו רופאי מכבי למטופלים במקרים דומים לשלו. כיוון שבסיס המידע שבידי המערכת מושתת על כמות אדירה של מקרים אמיתיים שנאספו אנונימית, הרי שמידת האמינות של התוצאות שהיא מספקת גבוהה ביותר.


אפליקציית K פתוחה לכלל הציבור הרחב כאשר חברי מכבי יכולים להמשיך לשיחת צ'אט לייב עם רופא. הרופא יוכל לייעץ לכם, לייצר הפנייה לתרבית שתן או משטח גרון, לרשום מרשם, לתת הפניה למוקד או מיון, להפנות למעקב רופא מטפל ועוד. איך מקבלים את השירות? נכנסים לחנות האפליקציות ומורידים את אפליקציית K-health.


השירות אינו כרוך בתשלום ושירות הצ'אט פתוח בשעות 19:00-23:00 בכל יום כולל סוף שבוע.


חשוב לדעת! שירות הצ'אט באפליקציה ניתן מגיל 19 ומעלה ואינו מיועד למקרים כרוניים, פגיעות טראומה (חבלות), הריון או אונקולוגיה, אלא למקרים אקוטיים בלבד.



מכבי היברידי - "ביקור בית" ליעוץ רפואי בווידאו:


חברי מכבי זכאים ל"ביקור בית" של רופאים ומטפלים בשיחת ווידאו, מבלי להגיע למרפאה. הביקורים ניתנים בתחומים אלה: משפחה וילדים, גסטרואנטרולוגיה, פסיכיאטריה, עור, ראומטולוגיה, הפרעות קשב וריכוז, ריפוי בעיסוק בשיקום, נוירולוגיה ילדים, המטולוגיה, אחות טיפת חלב, אחות יועצת הנקה, עובדת סוציאלית, אחות פריון ודיאטניות.


מה מחיר השירות? לביקור אצל רופאים ומטפלים תיגבה השתתפות עצמית רבעונית. רפואת ילדים, רפואת משפחה, עבודה סוציאלית וריפוי בעיסוק - ללא עלות. כיצד מקבלים את השירות? ניתן לתאם תור לביקור בית בווידאו באמצעות אפליקציית מכבי, מכבי און-ליין באינטרנט, המוקד הטלפוני 3555* או במרפאת הרופא או המטפל.


פנייה לרופא הילדים מחוץ לשעות הקבלה:


השירות מאפשר להתייעץ בטלפון עם רופא הילדים שלכם ישירות מאפליקציית מכבי. רופא הילדים יצור איתכם קשר במועד שנקבע וייתן לכם ייעוץ רפואי. במידת הצורך, הוא יכול לתת הפניות לבדיקות, להאריך מרשמים, וגם להפנות לחדר מיון או למוקד מכבי. מה כולל שירות "שיחה עם רופא הילדים"? ייעוץ רפואי און-ליין עם רופא הילדים שלכם, הפניה לבדיקות מעבדה ובמקרה הצורך גם הארכת מרשמים, הפניה לחדר מיון או הפנייה למוקד מכבי. השירות זמין כאשר המרפאה סגורה. שעות הפעילות משתנות מרופא לרופא. איך מקבלים את השירות? התחברו לאתר מכבי Online באמצעות הקלדת מספר תעודת זהות והסיסמה. במסך הראשי, לחצו על "תקשורת עם הרופא" ולאחר מכן בחרו בתפריט השמאלי ב"רופא הילדים שלי". במסך הבא תופיע רשימה של כל הילדים המשויכים אליכם במכבי. בחרו עבור מי מבין ילדיכם תרצו להתייעץ עם הרופא ולאחר בחירת הילד, יוצג רופא הילדים שאליו משויך ילדכם. ליד שמו יופיע פירוט השעות שבהן זמין הרופא לשירות והאם הוא זמין כעת לשיחה.


קופת חולים מאוחדת:


מאוחדת נמצאים איתכם בבית, בטלפון, בטאבלט ובמחשב, עם מגוון שירותים שאפשר לצרוך בקלות וביעילות. את מרבית הפעולות ניתן לבצע באזור האישי. למבוטחים שטרם נרשמו לאזור האישי – ניתן להירשם באתר מאוחדת.


מאוחדת היברידית - ביקור דיגיטלי בשיחת וידאו:

שיחת וידאו במחשב או באפליקציה עם הרופאים והמטפלים שלכם, בשעות הפעילות של המרפאה: רופא המשפחה, רופא הילדים ורופא הנשים שלכם, רופא עור (גם אם אתם לא מטופלים אצלו), הדיאטן האישי והפסיכיאטר האישי, ללא צורך לצאת מהבית.


פנייה מקוונת לרופא:

לפעמים, בכלל אין צורך להיפגש עם הרופא. לא במרפאה ולא בשיחת טלפון או וידאו. בפניה מקוונת אל הרופא ניתן לבקש אישורי מחלה, הפנייה לרופא מומחה או מרשם לתרופה.


כיצד מקבלים את השירות? נכנסים לאתר מאוחדת, מאתרים את הרופא שלכם (משפחה, ילדים או נשים), מקליקים על "פנייה מקוונת" ולאחר מכן מבקשים את מה שצריך ומקבלים הכול חתום דיגיטלית ומוכן להדפסה ולשימוש.


ביקור טלפוני לרופא:

במסגרת הערכות המזורזת להתמודדות עם נגיף הקורונה, מאוחדת הרחיבו את מגוון האפשרויות לביצוע ביקורים דיגיטליים ומעתה ניתן לקבוע ביקור טלפוני עם הרופא. קביעת התור מתבצעת מול המוקד הטלפוני של מאוחדת בטלפון 3833*.


מוקד התמיכה הנפשי-חברתי:

מדובר במוקד טלפוני חדש ובו עובדי בריאות הנפש, עובדים סוציאליים וגורמים נוספים שיוכלו לסייע ככל שניתן, בכל שאלה, קושי ובקשה וכמובן בהתמודדות עם המצב החדש. המוקד פעיל בימים א'-ה' בשעות 8:00-16:00. כיצד מקבלים את השירות? באמצעות חיוג למוקד מאוחדת 3833* שלוחה 8.


אספקת תרופות עד הבית למבוטחי מאוחדת שנמצאים בבידוד, ולחולים בקורונה באשפוז ביתי: שירות אספקת התרופות לבית המבוטחים מתבצע באמצעות חברת "טלפארמה" ואינה כרוכה בעלות משלוח למבוטח.

חשוב לדעת כי השירות יינתן עבור מרשמים דיגיטליים בלבד.


כיצד מקבלים את השירות? באמצעות מחלקת הבקרה של הקופה בטלפון שמספרו 08-9130388 בין השעות 07:00-19:00. ניתן לפנות גם בדוא"ל שכתובתו: bakarat_rok@meuhedet.co.il.


בשל המצב, מאוחדת מאפשרת ניפוק תרופות באמצעות שליח בבתי המרקחת ברשת מאוחדת פארם: המבוטח יזוהה טלפונית וימסור מספר אישור זמני לרוקח. במקרים בהם יש בעיה עם הפקת אישור זמני יש לפנות למחלקת הבקרה שיאתרו את המרשמים ויעבירו אותם לבית המרקחת. בגמר הטיפול בהזמנה – השליח יגיע כדי לאסוף את חבילת התרופות ולהעביר למבוטח.


מה מחיר השירות? השירות אינו כרוך בתשלום.



שירותי רפואה משלימה מרחוק:


בהתאם להנחיות משרד הבריאות להתמודדות עם הקורונה, ניתן לקבל את שירותי הרפואה המשלימה הבאים באמצעות הטלפון: נטורופתיה, הומאופתיה ופרחי באך. הייעוץ והטיפול מתבצעים טלפונית בדיוק כמו בטיפול רגיל מבלי לצאת מהבית. ככל שנדרש, המטופל אוסף את הרקיחה מבית המרקחת בהתאם להנחיות המטפל.


כיצד מקבלים את השירות? יש להשאיר פרטים באתר האינטרנט של מאוחדת ונציג יחזור אליכם לצורך קבלת השירות.


בדיקת מעבדה עד הבית ללקוחות מאוחדת שיא:


השירות מאפשר ביצוע ואיסוף של דגימות דם בבית או במקום העבודה, על פי בחירתכם כשמסיבה כלשהי אתם לא יכולים להגיע למרפאה.


כיצד מקבלים את השירות? יש לשלוח את ההפניה במייל: Salsher48@Gmail.com או ב-Whatsapp: 050-5858469 ולתאם מועד לבדיקה בטלפון: 08-9421650 שלוחה 1.


מה מחיר השירות? השירות כרוך בעלות של 38 ₪ ובמיוחד בתקופה זו מאוחדת הוזילה את התעריף עד ה-30.06.2020.


לאומית שירותי בריאות:


לאומית עומדת לרשותכם עם מגוון שירותים דיגיטליים על מנת שמבוטחיה יוכלו לקבל את שירותי הבריאות שלהם מבלי להגיע למרכזים הרפואיים.


רופא אישי בשיחת טלפון:


לאומית מציעה מגוון אפשרויות ליצירת קשר עם רופא המשפחה, ולקבלת ייעוץ וטיפול רפואי בלי לצאת מהבית. השירות כולל התכתבות עם הרופא האישי – בכל שאלה, בקשה או התלבטות רפואית ניתן לפתוח פניה לרופא האישי דרך אתר לאומית או האפליקציה. הרופא יקבל את הפניה ויטפל בה בהקדם האפשרי, בסיום הטיפול תשובת הרופא תשלח לאפליקציה. הרופא שלי בשיחת וידאו – זהו שירות שיחת וידאו עם הרופא האישי. השירות מאפשר לרופא לראות את המטופל "פנים מול פנים" דרך המצלמה בטלפון הנייד. במועד התור הרופא יוצר קשר למספר הטלפון הנייד המעודכן במערכת. שיחת הווידאו מתנהלת באופן דומה לשיחת סקייפ או וואטסאפ, ושני הצדדים יכולים לצפות זה בזה.


מה מחיר השירות? השירות אינו כרוך בתשלום.

כיצד מקבלים את השירות? את זימון התור מבצעים בקלות דרך אתר לאומית או האפליקציה.


בדיקות דם בלי לצאת מהבית:


על מנת לצמצם ככל הניתן ביקורים במרכזים הרפואיים, לאומית מאפשרת למבוטחי לאומית כסף וזהב לבצע בדיקת דם בבית. שירות דיגום (לקיחת בדיקות דם) בבית הלקוח ניתן בפריסה ארצי על ידי חברת סל שירותי סיעוד, בימים א'-ה', בין השעות 05:00-09:00 בבוקר. בדיקות הדם בבית המבוטח הנן בעלויות נמוכות. על מנת להקל על המבוגרים, נקבעה השתתפות עצמית נמוכה במיוחד לבני 60 ומעלה.


כיצד מקבלים את השירות?

מענה טלפוני בימים א'-ה', בין השעות 8:00-20:00 בטלפון- 08-9421650

ניתן גם דרך:

הפקס-08-9428372

הודעת WhatsApp: לטלפון 050-5858469 (בפניה יש לציין שם, מספר תעודת זהות וטלפון להתקשרות). דואר אלקטרוני: Salsher48@Gmail.com (בפניה יש לציין שם, מספר תעודת זהות וטלפון להתקשרות).



שירות תרופות עד הבית:


שירות "תרופות עד הבית" מאפשר ללקוחות לאומית להזמין תרופות מרשם דרך האתר או האפליקציה, ולקבל אותן עם שליח עד הבית.


היכן מתאפשר קבלת שירות תרופות עד הבית? השירות פעיל כעת ללקוחות לאומית המתגוררים ב: אור יהודה, אשדוד, אשקלון, באר שבע, ביתר עילית, בית שמש, בני ברק, בת ים, גבעת שמואל, גבעתיים, גן יבנה, גני יהודה, גני תקוה, הרצליה, זכרון יעקב, חדרה, חולון, חיפה, יבנה, יהוד, ירושלים, כוכב יאיר, כפר סבא, מודיעין, מודיעין עילית, מכבים-רעות, נהריה, נתניה, סביון, עכו, פתח תקווה, קרית אונו, קריית אתא, קריית ביאליק, קריית חיים, קריית ים, קריית מוצקין, ראשון לציון, רחובות, רמת אפעל, רמת גן, רמת השרון, רמת פנקס, תל אביב.


השירות מוטמע באופן הדרגתי במרכזים הרפואיים של לאומית.


איך מקבלים את השירות? לאחר קבלת המרשם הדיגיטלי מהרופא, יש להיכנס לאזור האישי באתר לאומית או באפליקציה ולהקיש על "תרופות עד הבית". ניתן לעיין במרשמים, לבחור את המרשמים אותם רוצים לממש, ולציין באיזו כמות. יש להזין פרטים אישיים, פרטי תשלום (התשלום מתבצע באמצעות כרטיס אשראי בלבד) ומועד הגעה. הזמנת התרופות תושלם רק לאחר תשאול/ייעוץ רוקחי על ידי רוקח מטעם חברת Bela. יש ליצור קשר עם החברה לשם קבלת הייעוץ בטלפון: 1-700-554-477. במידה ולא יצרתם קשר עם החברה, רוקח מטעמה ייצור איתכם קשר טלפוני. תרופות המרשם יגיעו עד לביתכם (או לכל כתובת שתבחרו באזור בו ניתן השירות) תוך 48 שעות, בעלות משלוח של 9 ₪ בלבד (הזמנות שתתקבלנה לאחר השעה 16:00, ימי ו' וערבי חג, ייחשבו כאילו התקבלו בשעות פתיחת בית המרקחת המנפק, ביום העסקים הראשון שלאחר קבלת ההזמנה). השירות מבוצע בהתאם לנהלי משרד הבריאות, ומוטמע באופן הדרגתי במרכזים הרפואיים של לאומית.


חשוב לדעת! בשלב זה, ניתן להזמין תרופות מרשם בלבד, בהמשך יורחב השירות ויכלול גם תרופות ללא מרשם ומוצרי פארם נוספים.


למבוטחי כללית, מכבי ומאוחדת מוצע שירות הזמנת תרופות מרשת סופר פארם. השירות מאפשר הזמנת תרופות מרשם דיגיטלי בלבד באמצעות שליחות לבית הלקוח או איסוף עצמי מסניפי הרשת. לקבלת השירות יש להיכנס לאתר סופר פארם, לבחור ב"בית מרקחת" ולאחר מכן ב"תרופות מרשם". יש לבחור את קופת החולים שלכם ולהזדהות באמצעות פרטי ההזדהות המשמשים אתכם בכניסה לתיק הרפואי האישי שלכם. לאחר מכן יש לבחור את התרופה הרצויה ולהשלים את תהליך ההזמנה.


למידע נוסף:


שירותי בריאות כללית:

טלפון: 2700* אתר האינטרנט: www.clalit.co.il


מכבי שירותי בריאות: טלפון: 3555* אתר האינטרנט: www.maccabi4u.co.il


מאוחדת: טלפון: 3833* אתר האינטרנט: www.meuhedet.co.il

לאומית שירותי בריאות: טלפון: 507* אתר האינטרנט: www.leumit.co.il


הבהרה: המידע המוצג בכתבה זו הוא אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו בדרך כלשהי ליעוץ רפואי ו/או המלצה לטיפול ו/או תחליף לטיפול ו/או לייעוץ רפואי. המידע הנמסר לכם נכתב בסיוע אתרי הקופות ואין לראות בו כהמלצה או כמסמך מחייב.


*הכותב הינו סטודנט שנה ב' בחוג לתקשורת

179 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page