top of page

בעקבות הקורונה: מה מגיע לי? - טלוויזיה

עודכן: 12 ביולי 2020

הטבות הקורונה בחברות הטלוויזיה:

מאז הגיע משבר הקורונה לחיינו, כולנו נאלצים לבלות זמן רב בבתים ומערכת היחסים עם הטלוויזיה שלנו מעולם לא הייתה קרובה יותר. כדי להקל על השהות הממושכת, מציעות חברות התקשורת שורת הטבות צרכניות המכונות "הטבות קורונה". אז מהן ההטבות שמגיעות לנו, כיצד ניתן לקבל אותן וכמה יעלה לנו להצטרף?



חברת Yes:

Yes מפנקת את לקוחותיה ופתחה 10 סרטים חדשים מהקולנוע לצפייה ב-VOD ללא תוספת תשלום לכלל

הלקוחות.

בנוסף, Yes פתחה ללא תשלום נוסף 10 ערוצי ילדים ולייף סטייל, תכני VOD שהיו עד עתה בתשלום ועוד מספר ספריות תוכן. ללקוחות ה-VOD נפתחה "תיקיית הבידוד". כמו כן, הוזילה Yes את המחירים של מספר סרטים ב-VOD.

ניתן להתחבר לשירותי Yes בעלות של 69 ₪ לחודש לשלושת החודשים הראשונים. לאחר מכן המחיר יעמוד על 199 ₪ לחודש ללא דמי התקנה וללא התחייבות. למצטרפים חדשים האפשרות לבחור בין ממיר YesMax Total HD מקליט, לבין סטרימר Android התומך בטכנולוגיית ה-4K הטובה פי ארבעה מטכנולוגיית ה-,HD והופך את הטלוויזיה שלכם לחכמה עם האפשרות להוריד אפליקציות ואיך לא – עם אפליקציית נטפליקס מובנית.

אם המחיר פחות מדבר אליכם, יש פתרון. Sting-TV הוא מותג משנה של Yes המציע את שירותי הטלוויזיה של Yes על גבי תשתית האינטרנט ולא באמצעות הלוויין. השירות מציע מגוון מצומצם יותר וכך גם המחיר. כל התכנים בשירות Sting-TV הם מבית Yes הכוללים סרטים, סדרות, ילדים, דוקו, מדע וטבע וספורט, כאשר חבילת ספורט 5 פרימיום בתוספת 59 ₪, חבילת ספורט 1 בתוספת 67 ₪ וחבילת ספורט One בתוספת 9 ₪. עלות המסלול עומד על 65 ₪ לחודש למשך חצי שנה כאשר לאחר מכן המחיר יעמוד על 99 ₪ והחודש הראשון ללא תשלום. המחיר כולל סטרימר תומך K4 ואפליקציית נטפליקס וגם את שירות ה-VOD של Yes. ההתקנה והמשלוח ללא תשלום נוסף.


חברת HOT:

כדי להנעים את השהות בבית, הוט פתחה ערוצים חדשים ועדכנו את שירות ה-VOD עם המון קטגוריות ותכנים שווים.

כחלק מההטבות ללקוחות ניתן לראות הוספת תכני VOD ייעודיים לבני הגיל השלישי והוספת ספריות תכנים לצפייה ללא תשלום בשירות VOD. כמו כן, הוט הרחיבו את מספר הסרטים הניתנים לצפייה ללא תשלום ב-VOD. בנוסף, ערוצי הילדים נפתחו ללא תשלום והועלו תכנים נוספים לילדים כולל ערוץ ילדים חדש שתוכנן לעלות במועד מאוחר יותר. פתיחת הערוצים החדשים שנפתחו לרגל המצב – ללא תשלום נוסף.

כמה עולה להצטרף להוט?

הוט מציעה את חבילת Extra TV הכוללת את כל חבילות התוכן שלה, חבילות הפרימיום, ערוצים בשפה הרוסית, ממיר HD וממיר HD Magic. מחיר החבילה עומד על 149 ₪ לחודש למשך 3 חודשים. לאחר מכן המחיר עולה ל-189 ₪. עלות ההתקנה היא 89 ₪ באופן חד פעמי ומצטרפים חדשים יקבלו את שירות ה-VOD ללא תשלום למשך 3 חודשים מיום ההצטרפות.

גם להוט קיים מותג משנה מוזל בשם Next TV הפועל על גבי תשתית האינטרנט. Next TV מציע חבילת 45 ערוצים ו-23 ערוצי רדיו כולל VOD. מחיר השירות: 69 ₪ לחודש למשך חמישה חודשים. לאחר מכן המחיר יעמוד על 99 ₪ לחודש.


פרטנר TV:

בפרטנר החליטו לפתוח ספריות תכנים עבור הלקוחות. כך למשל, הודיעה החברה שלא תחייב החודש את לקוחות פרטנר TV עבור חמשת הערוצים שנכללים בחבילת הספורט בתשלום: 5-Live, 5-Gold, 5-Stars, SPORT 5 4K ו־ONE באיכות K4. ביטול התשלום יבוצע באופן אוטומטי ולכן אין צורך לפנות לשירות הלקוחות. הסיבה להחלטה – עדכונים שהגיעו מערוצי הספורט לפיהם בחודש אפריל לא צפויים להיות מחודשים מפעלי הספורט המרכזיים המשודרים בערוצים אלה.

כמו כן, רק בפרטנר TV, בימים ראשון עד חמישי, החל מהשעה 8:00 ועד סוף יום הלימודים, ישודרו שיעורים מקוונים גם לכיתות העל יסודיים, בערוצים 508 ומעלה במה שקרוי "מערכת שידורים לאומית". במערכת זו מגוון תכני לימוד גם לתלמידי יסודי.

כמה עולה להצטרף לפרטנר?

פרטנר TV כוללת 40 ערוצים ובניהם ספורט, ילדים, בידור, חדשות, לייף סטייל ו-VOD. למצטרפים חדשים תינתן הטבה של פתיחת ערוצי ספורט פרימיום לחצי שנה חינם. מחיר השירות: 69 ₪ לחודש למשך שנה כולל ממיר אחד. כל ממיר נוסף בתוספת 29 ₪. ההתקנה ללא עלות.

סלקום TV:

בסלקום TV החליטו להוזיל את מחיר הסרטים בספריות, בין היתר סרטים חדשים שהוקרנו עד לאחרונה בבתי הקולנוע. הסרטים החדשים שמופיעים בקטגוריית "סינמה TV" יושכרו ב־16.90 ש"ח. זהו המחיר הנמוך ביותר בשוק הטלוויזיה.

גם בסלקום TV משודרים ערוצי הלימודים המקוונים של כיתות א׳-ו׳ בעברית ובערבית (סה״כ 12 ערוצים לפי כיתות). הערוצים משדרים בין השעות 8:00-14:00.

כמה עולה להצרף לסלקום? שירותי הטלוויזיה של סלקום כוללים VOD ללא הגבלה, ממיר Master Box תומך נטפליקס ואמזון פריים וידיאו, ערוצי עידן+, ערוצי HD, ערוצי ספורט, אפשרות לצפייה בתוכן מהמחשב, אפליקציה לטאבלט או סמארטפון. המחיר: 99 ₪ לחודש למשך שנה. ללא דמי התקנה. סטרימר נוסף בעלות 39 ₪ לחודש וסטרימר מקליט HD בתוספת 29 ₪.


לשם השוואה, לפני שקיבלנו את הטבות נגיף קורונה מחיר צפייה בסרט ב־VOD היה:

yes – השכרת סרט ב־24.90 ₪

HOT – השכרת סרט ב־24.90 ₪

פרטנר TV – השכרת סרט ב־19.90 ₪

בנוסף למהלכים הללו, במשרד התקשורת פועלים בשבועות האחרונים לוודא שעל אף הביקושים ההולכים וגדלים יינתן מענה טכני ללקוחות ואיכות השירות לא תיפגע. לשם כך הורה שר התקשורת דוד אמסלם כי במוקדי התמיכה הטכנית לא יחול שינוי מהשגרה וזמן ההמתנה למענה ימשיך להיות לכל היותר 6 דקות. לאחר מכן עודכנה הנחיה זו על מנת לאפשר עמידה בהוראות משרד הבריאות. לפי ההנחיות החדשות יצומצמו שעות הפעילות במוקדים הטלפוניים ל־8 שעות ביממה וזמן ההמתנה המירבי למענה יוארך ל־12 דקות. כמו כן, הוחלט להקפיא זמנית את האפשרות לנייד מנויים בעולם הסלולר על ידי פעולות מכר יזומות של החברות ובנוסף הן הונחו להקפיא את מחירי חבילות הסלולר. מחיר החבילה שנרכשה על ידי הלקוח ישמר עד שתתקבל החלטה חדשה בעניין.


למידע נוסף:

Yes:

טלפון: 2080* אתר האינטרנט: www.yes.co.il


Sting-TV:

שיחת צ'אט עם נציג באתר: www.stingtv.co.il לחברה אין מענה טלפוני


Hot:

טלפון: 6900* אתר האינטרנט: www.hot.net.il


Next TV:

שיחת צ'אט עם נציג באתר: www.nexttv.co.il לחברה אין מענה טלפוני


פרטנר TV:

טלפון: 1-800-054-054 אתר האינטרנט: www.partnertv.co.il


סלקום TV:

טלפון: 3123* אתר האינטרנט: www.cellcomtv.co.il

הבהרה: המידע המוצג בכתבה זו הוא אינפורמטיבי בלבד ואין לראות בו כהמלצה או כמסמך מחייב.

*הכותב הינו סטודנט לתקשורת בשנה ב' במכללת עמק יזרעאל.

89 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page