top of page

אליפות העולם בגיימינג תחרותי, ועכשיו בישראל

אליפות העולם בספורט אלקטרוני של ארגון IESF (International Esports Federation - הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני) לשנת 2020 תתקיים לראשונה בישראל בתאריכים 15-20 בנובמבר, כך הכריזה הפדרציה הבינלאומית לספורט אלקטרוני בגמר שהתקיים בסיאול.


בתחרות זו ישתתפו יותר מ-500 שחקנים מ-60 מדינות במספר משחקים, כמו Tekken 7, Pro Evolution Soccer, DOTA 2 ועוד. התחרות תשודר בשידור ישיר למיליוני צופים ברחבי העולם דרך ערוציה הרשמיים של הפדרציה.


בהתמודדות על אירוח התחרות גברה אילת על ערים בארצות הברית ויפן ואפילו על עיר מאחת ממדינות המפרץ. המגעים לאירוח התחרות הובלו על ידי משרד ראש הממשלה, העמותה לגיימינג תחרותי בישראל (IESA), מכבי תנועה עולמית ועיריית אילת.


עידו ברוש, יו"ר העמותה לגיימינג תחרותי בישראל, אמר כי "מדובר במהלך פורץ דרך, שיעלה את קרנה של ישראל בזירת הגיימינג העולמית, ואני משוכנע שהוא יהווה צעד נוסף בדרך לקבלת הכרה בענף הספורט האלקטרוני בישראל".


רואי הסינג, מנכ״ל המכביה: ״תחום הגיימינג קיבל אצלנו תאוצה עם הכרזת הוועד האולימפי הבינלאומי על הכרתו כענף ספורט וכחלק מתחרות ראווה בטוקיו 2020. חברנו לשותפים על מנת להביא ארצה אליפות עולם בענף מתפתח ורלוונטי אשר ייכנס כתחרות ראווה גם במכביה 2021".


אלי לנקרי, סגן ומ״מ ראש העיר המארחת, הביע אף הוא שביעות רצון מהמהלך החשוב: ״אנו שמחים וגאים לארח באילת את אליפות העולם היוקרתית בגיימינג. אני בטוח שזה יחזק את מעמדה של אילת כעיר תיירות ונופש מובילה וכעיר ספורט בינלאומית ויחשוף בפני מיליוני אנשים בעולם את יופיה הנדיר. מאות המשתתפים מהעולם יזכו לאירוח בלתי נשכח״.

28 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page