top of page

הסינגלים החמים של השבוע - 29.02.2020

עודכן: 17 במרץ 2020

עדן חסון, סטטיק ובן-אל, עומר אדם ועוד. הסינגלים החמים ביותר בישראל בשבוע האחרון של פברואר.


1. עדן חסון - את חסרה לי

מיליון צפיות בשלושה ימים - השיר החדש של עדן חסון, "את חסרה לי", שעלה ב-25 לפברואר לערוץ היוטיוב של הזמר, הספיק להגיע למיליון צפיות כבר ביום שישי (28.02.2020), ועומד כעת על 1.4 מיליון צפיות (29.02.2020), ונמצא במקום הראשון בתפריט "הסרטונים החמים". מכונת להיטים כבר אמרנו?



2. סטטיק ובן-אל תבורי - WE, ביחד עם מירי מסיקה

אומנם השיר יצא כבר בשבוע שעבר ב-20 לפברואר, הוא עדיין תופס את המקום השני בחמשת הסינגלים הכי חמים בישראל! סטטיק ובן-אל והפעם יחד עם מירי מסיקה, הוציאו שיר נוסף, כהרגלם, עם טייק משלהם על מילה משפה אחרת, והפעם המילה Oui מהשפה הצרפתית. כמובן שהשיר מלא במשפטים וביטויים בצרפתית ולמרות שהמילה מאויתת Oui, השיר נקרא We מאחר והמילה נשמעת אותו הדבר, וכדי ליצור כפל משמעויות משעשע.



3. עומר אדם - יש דברים שלא עושים

עומר אדם שחרר ב26.02.2020 להיט נוסף (כמובן) שמגיע למקום השלישי בתפריט "הסרטונים החמים" בקטגוריית המוזיקה של יוטיוב, ומקום שני בקטגוריה הכללית! עם הפיכתו של הזמר לפרזנטור של אופטיקנה, קשה שלא לחשוב שכל הסרטון הוא למעשה פרסומת אחת גדולה לחברה. אבל בכל מקרה, אפשר להשתעשע עם שורות מצחיקות ומעניינות בשיר כמו: "לא מקלפים קלמנטינה בחדר שיש בו אנשים" ו- "לא מאיימים על יונה עם יין" (האשאג סמיילי קורץ).



4. נתן גושן - הכל פה יגמר

היישר מה-16 לחודש, מר אדון גושן שלנו מחזיק יפה מאוד את המקום הרביעי בחמשת הסינגלים החמים של השבוע! "הכל פה יגמר" הוא הסינגל החמישי מהאלבום החדש של גושן - "באתי לחלום", שיצא יחד עם הסינגל ב-16.02.2020. עם קצב פופי ונגיעות מזרחית בחלילים, השיר הזה יגרום לכם לקום ולרקוד מבלי שבכלל תרגישו!


5.חנן בן ארי - אם תרצי


ובמקום החמישי והאחרון של רשימת הסינגלים החמים של השבוע - "אם תרצי" של חנן בן ארי. עם וייבים מגניבים מאוד של קלזמר בלחן השיר, יחד עם קליפ קליל במיוחד, קל מאוד להבין איך הוא הגיע למקום החמישי בכזאת קלות!



אז אלה הם חמשת הסיגנלים החמים ביותר של השבוע האחרון לחודש, כל מה שנותר זה להאזין, לחגוג, ולחכות לשבוע הבא!


26 צפיות0 תגובות

פוסטים אחרונים

הצג הכול
bottom of page